Voor ons is empathie meer dan een buzzword. Het is het fundament waarop wij onze communicatie stoelen en de bron van waaruit we campagnes bedenken die een authentieke impact hebben op de doelgroep van onze klanten, de planeet en de mensen die er leven.
We nemen de tijd om te voelen hoe het is om in andermans schoenen te zijn, om uit te zoeken wat mensen triggert, wat ze inspireert, afstoot en aantrekt. We omarmen empathie in alles wat we doen, omdat het het beste in mensen naar boven haalt. En in merken en werkgevers.
Met de Empathy Value Index™ meten en boosten we de connectie tussen het merk en de doelgroep.
De kracht van empathie op de werkvloer
De wereld verandert snel en dat vertaalt zich ook op de werkvloer. Een algemeen gevoel van dreigende onzekerheid is de realiteit. Met empathie kunnen werknemers hierop een antwoord bieden. In de Empathy Value Index™ Employer edition worden vijf pijlers beschreven die bepalend zijn om medewerkers aan te trekken en betrokken en tevreden te houden.
Lees meerOntdek de kracht van empathische merken
De consument van vandaag is kritisch en verwacht van merken dat ze een positieve impact hebben op hun leven door te laten zien dat ze hen begrijpen en er ook naar te handelen. De Empathy Value Index™ Brand edition definieert 4 pijlers waarmee merken een authentieke langetermijnrelatie met de consument kunnen opbouwen.
Lees meer