hero-img

Mens blijven in een hi-tech wereld

Elke verjaardag is het vieren waard, maar een diamanten verjaardag is iets heel bijzonders. Randstad Global wilde dit speciale jubileum graag vieren met iedereen, zeg maar met 34.000 medewerkers over de hele wereld.

Wij hebben daarom een online Randstad 60 programma ontwikkeld, met als thema: Above & Beyond. Al sinds 1959 zetten medewerkers zich namelijk elke dag in voor hun kandidaten, klanten en elkaar. Op 29 september 2020 - de officiële verjaardag van Randstad - gaven we de aftrap met een wereldwijde online show. Door de pandemie waren we genoodzaakt van live naar online te gaan, maar ook dat behoort tot onze expertise: goed anticiperen en doorontwikkelen van het idee om tot een goed resultaat te komen..

De kick-off werd gevolgd door drie online activaties: the check-in, the stories en the game. Tijdens alle activiteiten stonden Human Forward, internal engagement en het vieren van Randstad 60 centraal.

34.000

medewerkers wereldwijd

Services

  • Employer Branding & Internal Communication
  • #NEWWAYS FOR A NEW WORLD

    Laat de pandemie je niet onderuit halen.

    COVID-19 sloeg de wereld uit zijn lood, maar Randstad ging door. Snel. Kant-en-klare content hielp consultants om klanten en prospects te blijven adviseren in tijden van de pandemie, zodat Randstad als wereldwijde HR partner op koers bleef.

    We creëerden en rolden een gloednieuw intern, wereldwijd content marketing programma uit voor Randstad in 38 landen — en dat viel in de smaak. #newways is niet gewoon een concept, het is een belofte. Een nieuwe manier van werken in het nieuwe normaal.

    De snackable content is sindsdien een integraal onderdeel geworden van de Randstad content journey. Ontstaan tijdens de pandemie is het een kenmerk geworden van heel veel content erna.

    Services

  • Digital & Social Communication