hero-img

1 online loket

Waar kun je terecht voor al je vragen rond Vlaamse energie- en renovatiepremie? Bij het nieuwe online loket www.mijnverbouwpremie.be! En hoe krijg je mensen tot bij de website? Eenvoudig: met een wervende campagne. That’s where we came in. Het Vlaams Energie- en Klimaatagentschap (VEKA), Wonen Vlaanderen en Fluvius rekenden op onze creatieve insteek om eigenaars effectief richting dit nieuwe online loket te helpen. 

We creëerden een 3D-campagnebeeld van een huis in de vorm van een grote “1”. De 1 refereert naar one place to be voor de meeste Vlaamse verbouwpremies. Het huis is opgebouwd uit de elementen waarvoor je een premie kan aanvragen. In een 3D-animatievideo zien we een de 3D-figuurtje fietsen naar het Energiehuis, waar je terechtkunt voor Mijn VerbouwLening. 

De campagne kreeg een paar extra luiken: een tv-spot, twee radiospots, online banners, social content en een brochure.

54%

van de doelgroep heeft de tv-spot minstens 3x gezien

Services

  • Integrated communication
  • Digital & Social