hero-img

Hoe we 6000 werknemers verbonden, van China tot Brazilië

Toen Umicore, wereldspeler in materiaaltechnologie, ons vroeg om een evenement te organiseren naar aanleiding van de presentatie van hun toekomststrategie (Umicore 2030 - RISE), waren we meteen enthousiast.

Het plan was om vanuit Brussel en Londen een digitaal evenement op poten te zetten en te orkestreren dat wereldwijd werknemers zou bereiken en verbinden. Van China tot Brazilië. Of we het event in 7 talen konden streamen, verspreid over 3 verschillende tijdstippen? Sure! Het live-event bereikte meer dan 6000 Umicore-medewerkers.

Kwantiteit en kwaliteit gingen hand in hand: Umicore-medewerkers kregen de kans om live vragen te stellen. Dit Q&A-moment gaf een persoonlijke toets aan een volle, dynamische dag.

De live-ervaring maakte deel uit van een intern communicatietraject. De touchpoints voor en na het evenement moesten de betrokkenheid en interactie met de medewerkers maximaliseren.

+ 6000

kijkers wereldwijd

Services

  • Internal Communication
  • Events
  • Digital