hero-img

Beweeg je een weg naar je eigen party!

De Proxy Night was het spetterende einde van een interne SD Worx-campagne: Unite for Proxy Night. De employee campagne in de eerste helft van 2022 was een ongelooflijk succes. Alle Belgische SD Worx medewerkers wandelden en fietsten samen zoveel mogelijk minuten bij elkaar, enerzijds voor het goede doel, anderzijds om zo de ene verrassing na de andere bijeen te sprokkelen voor hun eigen feest. De hele campagne was te volgen via een online platform, gekoppeld aan Strava, waar je op een barometer de tussenstand kon bekijken en beloningen vrijgaf bij behaalde tussentijdse doelen. 

De talloze inspirerende activiteiten hielden de campagne maandenlang springlevend. SD Worx’ers vergaderden al wandelend, namen deel aan apéro sessions en stippelden Strava routes uit voor het gezin/familie/vrienden om zo leuke prijzen te winnen. 

Eigen medewerkers creëerden mee de visuele identiteit van de campagne. Ze gaven onder andere het beste van zichzelf in een fotoshoot en motiveerden zo hun medewerkers om te bewegen en te connecteren met elkaar.

20 k

Euro ingezameld voor het goede doel

Services

  • Internal communication
  • Events 
  • Proxy Night, de beloning voor alle medewerkers

    De enthousiaste inzet van de medewerkers werd beloond met een knaller van een feest: de Proxy Night. De laatste minuten werden on stage gefietst, en na de uitreiking van talrijke prijzen aan de medewerkers, de overhandiging van een cheque van maar liefst 10.000 Euro elk voor Natuurpunt en het Rode Kruis voor Oekraïne, barstte het feest echt los. Een ware beleving, met een heleboel extra’s die de medewerkers zelf verdiend hebben waaronder een VR-experience, make-up room, fotobooth... Een live band bracht er de sfeer volledig in, het publiek was klaar om zich door de nacht heen te dansen op de gekozen plaatjes van Kobe Ilsen en Viktor Verhulst.