hero-img

Looking for YES! people

The Big YES! Niet hetzelfde als The Big Jump, maar wel met dezelfde filosofie: volop ja zeggen tegen een uitdaging, in dit geval bij SD Worx. Het ‘The Big YES! gevoel’ staat voor dat euforische moment wanneer je door die eerste ronde raakt, die adrenalinekick als je uiteindelijk de job binnenhaalt.

Om het team uit te breiden wil SD Worx 75 nieuwe HR-collega’s aanwerven. Lees: enthousiaste starters en pas afgestudeerde studenten die ‘Yes!’ antwoorden op vragen als: 

“Heb je een positieve mindset?”, 
“Ben je op je best in een team?”,
“Combineer je graag werk en plezier?”,
“Ga je graag nieuwe uitdagingen aan?”

Services

  • Employer Branding
  • Centraal in de campagne staat de foto- en videoshoot met SD Worx-medewerkers. Deze campagnebeelden kwamen terecht in de socials van SD Worx, op trams, en speelden de hoofdrol bij het ontwerp van de SD Worx-beursstand op job- en rekruteringsbeurzen in heel België.  

    De promotie van het webplatform gebeurt via een digitale (mailings) en social media-campagne (Facebook, Instagram, Youtube) en verschillende online en live-jobbeurzen.
    “The Big YES” is een experience-driven rekruteringstraject in verschillende stappen, van online registratie tot deelname aan een 4-daagse onboarding Masterclass in de Ardennen. “The Big YES!” campagne loopt nog steeds en wordt dankzij het grote succes ook in andere landen gebruikt.   

    + 8 miljoen

    impressies

    70

    nieuwe collega's