hero-img

Een showcase op smaak brengen? Doen we.

"Het is weer die tijd van het jaar!"
"Wat? Wat gebeurt er?"
"De jaarlijkse Delhaize Food Show!!!"
"Echt waar?!"
"Ja! En man man, wat heb ik hier naar uitgekeken!"

Het had een echt gesprek kunnen zijn - en dat was het waarschijnlijk ook - want de End Of Year Foodshow is voor Delhaize een van de jaarlijkse hoogtepunten. Managers, filialen en franchisenemers krijgen tijdens het event de kans om de eindejaarsproducten te proeven, en meteen in de eindejaarssfeer te duiken.   

Uitdaging: ontwerp een volledige evenementervaring
Uitdaging aanvaard.

The Oval Office zorgde voor een tijdelijke plenaire arena met 1.500 plaatsen waar de informatiesessies plaatsvonden en transformeerde een expohal tot de grootste voedselmarkt van België. Ho ho ho! Bezoekers konden in een kerstsfeer tal van nieuwe producten ontdekken en proeven van originele recepten, bereid door topchefs. Het was njom-njom all over.

5 000

bezoekers

Services

  • Internal Communication
  • Events