hero-img

200 jaar Positive Banking, dat moet gevierd worden!

“He, The Oval Office, BNP Paribas Fortis hier. We worden 200 en willen deze speciale verjaardag graag vieren. Kunnen jullie ons helpen? Oh, we willen een feestje geven voor meer dan 14.000 medewerkers. En we betrekken er graag onze 3 miljoen klanten bij. Toodles!”

Geef ons een uitdaging en we zetten er onze tanden in. Na rijp beraad kwamen we op de proppen met een campagne die verschillende doelgroepen met het merk 'verbindt' én met de wereld van Positive Banking.

Event design is een van onze sterktes. Het organiseren van een aantal evenementen en activiteiten was dan ook een kolfje naar onze hand. Leuk was de 'Positive DJ Contest' in de kantoren van BNP Paribas Fortis, waarbij we alle aspirant-turntablists de kans gaven om hun skills te tonen. Verder lieten we een colonne 'bikers' ('Positive Bikers Peloton') door de straten van vijf steden rijden en lieten we meer dan 9.000 medewerkers op vijf locaties tegelijk dansen.

Maar een 'bicentennial' verdient meer pracht en praal, toch? We organiseerden een exclusief feest voor 1.500 topklanten en stakeholders op een schitterende locatie: het nieuwe hoofdkantoor van BNP Paribas Fortis, waar we de genodigden via een gigantische projectie op de gevel meenamen op een rondleiding door de rijke geschiedenis van de bank. Geslaagd feest? Jazeker. Het zal de 200 jaar zeker over de tongen gaan.

+9 000

verbonden werknemers
1500 betrokken klanten

Services

  • Events
  • Internal Communication