hero-img

Interactief magazine verbindt 1700 medewerkers

Het tweejaarlijkse interne Actiris Magazine telt vandaag veertien print en vier online edities. Je vindt er naast video’s, podcasts en animaties ook longreads en korte berichten over hot topics.  

Ons content team neemt de creatie van zowel het papieren als online magazine volledig voor zijn rekening; van concept en copywriting tot fotografie en creatieve vormgeving. Uiteraard in co-creatie met de klant.

Dankzij data over wie wat en wanneer leest, optimaliseren we de content van de volgende magazines en stemmen we deze af op de interesses van de lezers. Het doel? Trots en betrokkenheid creëren.

Voor elk nummer gaan we voor originele en verbindende inhoud met portretten van medewerkers en teams, zetten we nieuwe services en tools in de kijker, presenteren we diepgaande interviews, geven we een kijk achter de schermen van een afdeling en frissen we alles op met snackable content. Het resultaat? Een magazine dat informeert én inspireert.

18

print en online
edities

Services

  • Internal Communication
  • Content Creation
  • Digital