SEAT

SEAT

Om sales leads te genereren voor de nieuwe SEAT ATECA en verkeer naar de concessiehouders te stimuleren, creeërden we een geïntegreerde brand activation campagne die de consumenten uitdaagde om van denkbeeld of point of view te veranderen.

Een nationale road show die twaalf opeenvolgende weken duurde vormde het hart van onze SEAT Ateca awareness en lead-generation campagne.

Met een team van veertien brand ambassadors die mensen uitnodigden om hun ‘point of view’ te veranderen, transformeerden we een gewone testrit in een uitzonderlijke ervaring. Gesteund door een digitale en social media marketingcampagne, zetten we consumenten ertoe aan om lokale concessiehouders te bezoeken voor een unieke beleving.

De campagne stimuleerde awareness en sales leads over het hele land, en werd bovendien bekroond met een award voor Beste Campagne op het Eventex Festival in 2017.

#
#
SEAT Ateca Prelaunch
SEAT Ateca Prelaunch
SEAT Ateca Prelaunch 2016
SEAT Ateca Prelaunch 2016