ABVV

ABVV

Live communicatie als een creatieve en efficiënte manier om arbeiders te mobiliseren en het image van vakbonden te versterken

In een wereld waarin content de belangrijkste weg is waarlangs mensen een merk beleven, passen we een 360° contentstrategie toe voor ABVV. Via magazines, video’s, social media, e-mailmarketing, websites, live en online activaties en events, verspreiden en promoten we originele content die waardevol is voor consumenten en hen aanzet tot engagement.

Dankzij onze Live Communicatie-aanpak, zijn we erin geslaagd om arbeiders te mobiliseren en de aandacht te doen toenemen voor de verschillende sociale thema’s die de vakbonden verdedigen. Door digitale en sociale media als voornaamste communicatiekanalen in te zetten, heeft ABVV nu meer persoonlijke interactie met z’n duizenden leden, potentiële leden en fans.

Een aantal keer per jaar ontwikkelen we ook campagnes in traditionele media zoals in dagbladen en op de radio.

National media campaign ACCG
National media campaign ACCG
#
#
Social media campaign Burn-out tool