Yuzzu stoomt medewerkers klaar voor de toekomst met zomerse merkbeleving

De naamsverandering van Touring Verzekeringen naar Yuzzu werd reeds enkele maanden geleden aangekondigd, maar begin september was het ook echt zover. Met een intern event voor al zijn medewerkers, gaf Yuzzu officieel de aftrap van een nieuw tijdperk. Het team van The Oval Office maakte er een frisse interne merkbeleving van die de waarden van Yuzzu tot leven bracht. 

Intern lanceringsevent

Met een intern lanceringsevent wilde Yuzzu zijn medewerkers bedanken voor hun jarenlange inzet, en hen tegelijkertijd vertrouwd maken met de nieuwe naam en positionering van het bedrijf. Het team van The Oval Office werkte daarom een teambuilding en avondfeest uit waarin de nieuwe visie en huisstijl van het bedrijf maximaal geïmplementeerd werden.   

Merkbeleving versterkt employee engagement 

De medewerkers werden verwacht in Tour & Taxis, waar ze na een snelcursus door graffiti-experts zelf de spuitbussen ter hand namen. Doel van de workshop was om een artwork te maken dat de nieuwe visie van het bedrijf samenvat. 

‘s Avonds werd met een barbecue, live muziek en enkele activiteiten ingezet op verbondenheid tussen medewerkers. Centraal in de zomerse festivalsetting stond het officiële manifest, dat door de medewerkers ondertekend werd.   

De reacties van de medewerkers op het interne lanceringsevent waren unaniem lovend: ze zijn klaar om mee te schrijven aan Yuzzu’s succesverhaal.