Wijnegem Shopping verrast bijzondere mensen

Eind december, een periode waarin veel mensen last-minute nog enkele kerst- of nieuwjaarscadeautjes op de kop moeten tikken. Het ideale moment voor Wijnegem Shopping om haar gift card in de kijker te zetten. The Oval Office werkte een salescampagne uit, van strategie tot uitvoering.

Wie wens jij een gift card toe?

Wat koop je op den duur nog voor je geliefde, je neef of die verre tante? Om tijdens de eindejaarsperiode zoveel mogelijk awareness te creëren voor de Wijnegem gift cards, werd door The Oval Office een wedstrijd op poten gezet. Het concept was simpel: deelnemers moesten vertellen wie volgens hen een gift card verdiende en waarom. Gedurende 12 dagen werd de meest inspirerende, pakkende of originele inzending beloond met een cadeaubon.

Verkoop gift cards de hoogte in

Met een strakke deadline werkte The Oval Office de volledige campagne uit. Het bureau creëerde content voor zowel de wedstrijd- als salescommunicatie, inclusief foto- en videomateriaal. In het winkelcentrum zelf zette het elke dag ook 3 promomensen in om klanten persoonlijk aan te spreken en warm te maken voor de gift cards. Wijnegem Shopping kan terugblikken op een succesvolle campagne, met meer dan 3.300 wedstrijddeelnemers en een aanzienlijke stijging in de verkoop van gift cards ten opzichte van het jaar voordien.