Vaillant Airlines: eersteklas productvoorstelling die blijft hangen

Voor de lancering van de nieuwe lucht/water-warmtepomp aroTHERM split deed Vaillant een beroep op de creatieve live communicatie-expertise van The Oval Office. We focusten op het luchtelement van deze innovatieve warmtepomp en bedachten het creatieve concept: ‘Vaillant Airlines – Er hangt iets in de lucht’.

Check-in op vier locaties

Het concept werd volledig doorgetrokken naar een unieke live experience. Warmtepompinstallateurs, koeltechniekers en groothandelaars werden uitgenodigd om in te checken voor een first class experience op één van de vier Vaillant Airlines-locaties: de aeroclubs in Saint Hubert, Brasschaat, Amougies en Genappe.

Workshops aan de gates

Met een persoonlijke boarding pass konden de ‘reizigers’ inchecken bij de Vaillant Airlines flight crew. Na een grondige securitycheck bij de douane werden de gasten ontvangen in een stijlvolle lounge, van waaruit ze via de verschillende gates – met hun paspoort – toegang kregen tot vijf workshops over de producten en oplossingen van Vaillant.

Na de captain’s speech konden de aanwezigen zich verwarmen aan culinaire hapjes, geserveerd op typische cateringtrolleys door het vliegpersoneel.