The Oval Office wint twee keer voor Actiris

Live communicatiebureau The Oval Office haalt twee nieuwe raamcontracten binnen voor Actiris, de Brusselse dienst voor arbeidsbemiddeling. Een eerste voor interne communicatie en een tweede voor de organisatie van duurzame events voor externe communicatie.

Employee alignment als doelstelling voor interne communicatie

The Oval Office is sinds 2015 de vaste partner voor alle interne communicatie van Actiris. Eerder dit jaar werd hiervoor een nieuwe aanbesteding uitgeschreven, die opnieuw door het bureau werd gewonnen. Na het intensieve veranderingstraject dat The Oval Office de voorbije jaren begeleid heeft, zal de focus nu komen te liggen op het verzekeren van kwaliteit voor iedereen.

Aan de hand van een positieve en creatieve campagne zal ingezet worden op employee alignment. Om de medewerkers niet alleen te betrekken bij Actiris, maar ze er ook toe aan te zetten om met hun eigen expertise waarde toe te voegen aan de organisatie.

Sander Laridon, Communication Director bij Actiris: “We hebben gekozen voor de geïntegreerde aanpak van The Oval Office, waarbij ze verder kijken dan enkel interne communicatie. En hoewel we al succesvol hebben samengewerkt, slaagde het team erin opnieuw te verrassen. Dit door dieper te graven en volop in te zetten op onze volledige employee journey. Zoals steeds met de goede mix van creativiteit en doordachte strategie.”

Evy Donse, Account Director bij The Oval Office: “We kijken ernaar uit om de medewerkers van Actiris fier te maken op hun bijdrage aan het realiseren van meer werk in Brussel. De kick-off is intussen achter de rug en onze teams zijn erin gevlogen!

Betrouwbare partners voor externe events

Actiris verbindt Brusselse bedrijven en werkzoekenden. Om dit nog te versterken, organiseert het jaarlijks verschillende evenementen met aandacht voor duurzame ontwikkeling. Het gaat dan bijvoorbeeld om de uitreiking van de Diversiteitslabels, maar ook heel wat andere externe events.

Actiris zocht hiervoor een sterke en betrouwbare partner, en vond die in The Oval Office. Vanwege het goed uitgewerkte voorstel, waaruit duidelijk bleek dat het bureau zowel de uitdagingen van de doelgroepen als die van Actiris begrijpt, en een creatieve en kwaliteitsvolle uitwerking. 

Dries Mahieu, Account Director bij The Oval Office: “We zijn trots dat we de komende maanden nieuwe merkbelevingen voor Actiris mogen organiseren. Zeker omdat we dezelfde waarden rond duurzaam en sociaal ondernemerschap delen. Een engagment dat we trouwens hebben vastgelegd in ons eigen MVO-charter ‘Rose Garden’.”