The Oval Office wint pitch Randstad Global Internal Engagement Programma

Het was een spannende strijd voor drie eventbureaus in Nederland, maar Randstad koos na een uitgebreid pitchtraject unaniem voor het creatieve live+communicatie concept van The Oval Office.

Op basis van de huidige Human Forward-merkpositionering van Randstad gaat The Oval Office in 38 landen een internal-engagementprogramma ontwikkelen en produceren.

Het programma bestaat uit een communicatiecampagne met diverse online en offline activaties in aanloop naar het 60-jarige bestaan van Randstad in 2020. Het jubileum wordt gevierd met een livecomponent voor alle Randstad-medewerkers wereldwijd eind september volgend jaar.

Bart van Wanrooij, managing director: “We zijn gevleid en erg trots dat Randstad unaniem koos voor ons concept. Het is voor ons de bevestiging dat we opnieuw van toegevoegde waarde zijn bij strategisch creatieve vraagstukken waarbij mensen en experience centraal staan. Uiteraard komt de echte uitdaging nu om 38.000 mensen wereldwijd een waardevolle ervaring te laten hebben. We hebben er zin in.”