The Oval Office trekt 11 nieuwe experten in Live+Communicatie aan

Om de verdere groei van het bureau te ondersteunen, versterkt The Oval Office zijn teams met 11 nieuwe medewerkers. Het is een versterking op alle fronten, met aanwervingen binnen verschillende expertises en voor de hubs in Antwerpen, Brussel, Gent en Amsterdam.

Met accountmanager Caroline Charles en projectmanager Noémie Benit heeft het bureau een sterk nieuw tweetalig communicatieteam om Brusselse klanten te bedienen. Caroline weet als geen ander hoe je wervende communicatie creëert, dankzij haar jarenlange ervaring in advertising bij onder meer J. Walter Thompson, Air en Publicis. Noémie werkte na haar studies aan IHECS een tweetal jaar als marketingverantwoordelijke in Australië.

In Antwerpen zijn projectmanagers Elien Van Baelen en Laurie Van der Donck verwelkomd. Zij werkten voordien respectievelijk als mediacoördinator bij Voka Antwerpen-Waasland en als TV-producer bij VRT en Sputnik Media. Bij The Oval Office zullen ze projecten in goede banen leiden voor klanten als VITO, Lineas, Actiris, Jobat en de verschillende agentschappen en departementen van de Vlaamse overheid. 

Het Gentse communicatieteam – met klanten als UGent en Stad Gent – krijgt versterking van accountmanager Marie-Julie Dellaert. Ze deed reeds uitgebreide ervaring op binnen de wereld van communicatie en events; onder meer voor het Museum voor Schone Kunsten, het Industriemuseum en Het Huis van Alijn in Gent. 

Ook de Live teams breiden uit dankzij de komst van accountmanager Erika Rassaert en projectmanager Sam Bastiaens in Gent en projectmanager Sacha Feiner in Brussel. Voor Erika kent het evenementenvak geen geheimen meer, dankzij haar lange ervaring als accountmanager bij Finale-Events en daarvoor als conference manager bij IIR. Ook Sam werkte voordien bij Finale-Events. Beide zullen de uitbreiding van de Oost- en West-Vlaamse klantenportefeuille van het bureau mee ondersteunen. Sacha deed al een eerste werkervaring op in de Brusselse eventsector, die ze voortaan zal inzetten om live experiences uit te bouwen voor bestaande en nieuwe klanten van The Oval Office. 

Projectmanager Paulien Maes gaat aan de slag in het team Brand Activation, voor onder andere NMBS, AB Inbev en Volkswagen. Ze leerde de kneepjes van het vak bij Stephex Group. 

In Amsterdam tot slot verwelkomt het team Cleo Zijlstra als de nieuwe projectmanager Brand Activation. Eerder was Cleo onder andere werkzaam als Marketing Manager National Geographic bij FNG, Event Manager bij Hearst Magazines en ze was als Brand and Campaign Manager verantwoordelijk voor alle merkcampagnes van Radio 538, Slam FM en Radio 10 Gold. 

Jaylee van ter Beek start als projectmanager Events in Amsterdam. Haar internationale ervaring in events deed zij op bij Verwiel – the creative agency. Ze werkte onder andere voor merken als Mastercard en Philips. 

Wouter Boits, CEO van The Oval Office: “Dit voorjaar lanceerden we een creatieve rekruteringscampagne om de verdere groei van onze organisatie te kunnen ondersteunen. Dankzij die inspanning hebben we maar liefst 11 nieuwe talenten kunnen aantrekken. Stuk voor stuk sterke profielen die in gerodeerde teams terechtkomen en ervoor zullen zorgen dat we onze missie om mensen merken te laten beleven, meer dan ooit kunnen waarmaken.” 


Noémie Benit, Sacha Feiner, Caroline Charles en Paulien Maes