Proximus kiest The Oval Office als unieke partner voor merkactivaties

Na een uitgebreid selectieproces – begeleid door PitchPoint – heeft Proximus beslist om met het live+communicatiebureau The Oval Office aan de slag te gaan om stapsgewijs alle live experiences, gericht naar residentiële en professionele klanten, uit te werken. De samenwerking begint onmiddellijk en voor onbepaalde duur.

Proximus ging op zoek naar een lead agency voor de conceptontwikkeling, creatie en productie van alle product- en sponsorgerelateerde live activaties. Dit omvat jaarlijks kleine en grote, lokale en nationale live belevingen waaronder B2B en B2C-evenementen, brand activations, festivals en POS-activaties. Vandaag werkt Proximus samen met verschillende agentschappen maar wou om efficiëntie-redenen al de activaties consolideren bij één live experience partner. The Oval Office zal samenwerken met het eco-systeem SILK om de juiste brand experience strategy te kunnen uitrollen, geïnspireerd door de overkoepelende campagnes. 

Strategische, creatieve en transversale visie

Stijn Willockx, Head of sponsoring & events Proximus: “The Oval Office heeft indruk gemaakt met zijn strategische, creatieve en transversale visie die ons zal helpen onze experiences intern nog meer te aligneren. Daarnaast speelt hun uitgebreide expertise op het vlak van live belevingen mee. We werden overtuigd door de digitale mindset bij het ontwikkelen van innovatieve concepten, die daarenboven modulair kunnen worden ingezet. Tot slot waren we ook op zoek naar een partner met voldoende slagkracht om het grote aantal activaties op een kwalitatieve manier te kunnen managen. Ik houd eraan ook alle andere agentschappen te bedanken voor hun inspanningen en voor het geleverde creatieve werk.”

Wouter Boits, CEO The Oval Office: “We zijn heel erg trots en staan te popelen om als experience partner van Proximus te mogen starten. Het is een heel mooie uitdaging: het bedrijf staat niet enkel bekend als een van de meest innovatieve telecomspelers in Europa, maar ook als voortrekker in de aanpak van haar marketing en communicatie. Kijk maar naar het toch vernieuwende eco-systeem SILK dat een nieuwe manier van ‘samen werken’ inluidt tussen adverteerder en bureau; veel meer aangepast aan onze tijden. Als overtuigde believer in de kracht van live belevingen zijn we erg enthousiast om via creatieve en effectieve merkactivaties mee te helpen het merk Proximus te laten beleven door de Belgische consumenten en bedrijven. The Oval Office zal als lead agency voor activaties blijven werken met Event Masters als logistieke partner.”