Festivalgangers ervaren de veelzijdigheid van de Volkswagen T-Cross

Tijdens de festivalzomer parkeerde The Oval Office de gloednieuwe Volkswagen T-Cross op Pukkelpop en Francofolies. Om de polyvalente SUV in de kijker te zetten en tegelijk leads te genereren, werkte het bureau een reeks challenges uit die de veelzijdigheid van de festivalbezoekers op de proef stelden.  

Brand activatie voor allrounders

Meer dan één ding, luidt de slogan van de nieuwste SUV van Volkswagen. Om te te testen of de festivalgangers net als de T-Cross echte allrounders zijn met zin voor avontuur, schotelde The Oval Office hen enkele sportieve uitdagingen voor, geïnspireerd op CrossFit. Zo moesten ze om het eerst een klimnet opklauteren en elkaar, balancerend boven een ballenbad, uit evenwicht proberen te brengen. 

De deelnemers haalden ook hun beste dansmoves boven en kregen direct een flitsend filmpje toegestuurd om op hun eigen kanalen te posten. Op deze manier werden meer dan 2.700 e-mailadressen verzameld. 

Na hun krachtprestatie werden de veelzijdige festivalgangers beloond met een kleurrijke bandana, een echte eyecatcher op het festivalterrein. 

Allround organisatie

The Oval Office werkte de activaties uit van concept tot opbouw van de stand en voorzag via de collega’s van The People de geknipte promoboys en -girls.