BMW PURE EMOTIONS: veel meer dan louter rijplezier

Om de trouw en belangenbehartiging van BMW’s high-end klanten te stimuleren, creëerde The Oval Office in samenwerking met het marketingteam van BMW België het exclusieve loyaltyprogramma BMW PURE EMOTIONS.

De heilige graal van merktrouw

Er is reeds veel onderzoek gedaan naar besluitvorming: laten we ons leiden door ons hoofd of door ons hart? De meeste gedragspsychologen beweren dat slechts 30% van menselijke beslissingen en gedragingen wordt gedreven door rationele overwegingen. Dit betekent dat meer dan 70% van de beslissingen van consumenten gebaseerd zijn op emotionele factoren. Dit is de reden waarom mensen vaak loyaltyprogramma’s omarmen die hen op niet-traditionele, ervaringsgerichte manieren belonen. Uitzonderlijke live belevingen spreken klanten aan, en helpen een sterkere, meer emotionele band met het merk te smeden. En deze emotionele connectie is de heilige graal van merktrouw! In onze huidige, zeer competitieve tijden is het belangrijker dan ooit om een ​​degelijke basis van trouwe en betrokken klanten en werknemers uit te bouwen.

Exclusieve belevingen

Om van BMW’s high-end klanten echte brand advocates te maken, creëerde The Oval Office het loyaltyprogramma BMW PURE EMOTIONS. Speciaal voor wie meer verwacht van zijn auto en het leven, voor wie aan het stuur zit van innovatie en tegelijk de kunst van exclusief genieten kent. Het programma biedt een brede waaier aan onvergetelijke ervaringen die veel verder gaan dan louter rijplezier: front row seats bij sport- en muziekevenementen, exclusieve diners in sterrenzaken, luxereizen en noem maar op. De ervaringen worden zorgvuldig samengesteld, op basis van de individuele wensen en interesses van de BMW PURE EMOTIONS communityleden.

BMW PURE EMOTIONS combineert krachtige motoren en krachtige emoties. Exclusieve auto’s en exclusieve ervaringen. Motion and emotion.