Jupiler 0.0% daagt bezoekers Rock Werchter uit met blinde smaaktest

Na het succes van vorige zomer, koos AB InBev er ook dit jaar voor om voor zijn mobiele festivalactie met het team Brand Activation van The Oval Office samen te werken. We lieten bezoekers van Rock Werchter opnieuw Jupiler 0.0% proeven. Geen doorsnee samplingactie, maar een blinde smaaktest waarbij we de deelnemers uitdaagden om een Jupiler 0.0% van een gewone Jupiler te onderscheiden. 

Op donderdag en vrijdag trok een team bierambassadeurs met een mobiele tapinstallatie naar het festivalterrein. Daar werden bezoekers uitgenodigd om blind een gewone Jupiler en een Jupiler 0.0% te proeven en het verschil te proeven. De ambassadeurs gaven intussen toelichting bij het unieke brouwproces van Jupiler 0.0%.

Met de activatie onderstreept Jupiler het belang van verantwoord drinken. Jupiler 0.0% is dan ook verkrijgbaar aan alle drankstanden van Rock Werchter.