Beursstand wordt live beleving voor Lineas

Al voor de vijfde keer op rij mocht The Oval Office de beursstand voor Lineas ontwerpen op Transport Logistic in München, de grootste en belangrijkste beurs in de logistieke sector. Ons team maakte er opnieuw een echte live beleving van, die de Europese expansie van Lineas en de kracht van goederentransport over het spoor tot leven bracht.

Strak ontwerp met verdieping

De stand was helemaal nieuw en werd speciaal voor München ontworpen. Rekening houdend met de merkidentiteit van Lineas; strak in het wit, maar ook met een warme uitstraling en uitnodigend. Voor het eerst kozen we ervoor om een volledige open en grote verdieping te plaatsen met ruimte om ongestoord te vergaderen.

Informele gesprekken vonden beneden plaats, al dan niet met een glas Lineas-bier erbij. Een bier in België gebrouwen met Europese ingrediënten. Symbolisch voor Lineas’ Green Xpress Network dat voor snelle, betrouwbare en duurzame verbindingen zorgt tussen de belangrijkste economische centra in Europa.

Beleef de kracht van Lineas

Een andere knipoog naar de Europese expansie van het bedrijf: een photobooth waarbij de foto’s geprint werden op postkaarten en vanuit München naar overal in Europa opgestuurd werden. Naar kantoor of het thuisfront. De kracht van Lineas kwam tot leven via een kop-van-jut. Een eyecatcher voor voorbijgangers die werden uitgedaagd om ook hun kracht te tonen.
The Oval Office verzorgde elk aspect van de stand en de beleving. Het ontwerp, de content op de wanden, branding op en rond de stand, de op- en afbouw, de animaties, catering, gadgets en het dagelijkse management. Werk dat positief onthaald werd door de klant.

Evelyne Van Cleven, Corporate Communication Manager bij Lineas: “We krijgen enkel heel positieve feedback. De stand zag er geweldig uit, de organisatie verliep vlekkeloos.”

Raphaël de Visser, Director of Communication bij Lineas: “Dankzij het werk van The Oval Office kwam de dynamische identiteit van Lineas goed uit de verf. In een logistieke sector waar creativiteit soms ver te zoeken is, spatte ons dynamisme ervan af en waren we de talk of the town.”