hero-img

Google Digitaal Atelier zkt. Atelier Manager Belgium

Werktijd: 40u/week | Onbepaalde duur | Locatie: Brussel | Start: zodra je beschikbaar bent


Het Google Digitaal Atelier is een initiatief van Google om zoveel mogelijk Belgen digitaal
vaardiger maken. Je vindt het Atelier in Brussel-Centraal en vooral online, waar ondernemers,
freelancers studenten en werkzoekende hun digitale skills bijspijkeren met een gevarieerd
aanbod van online marketing workshops en persoonlijke begeleiding rond specifieke
digitale uitdagingen door onze Google Atelier coaches. Daarnaast organiseert het Google
Digitaal Atelier ook startup programma’s en vinden er vaak events van Google en haar partners
plaats.

Ben je een pro in plannen en organiseren? Voor het professionele beheer, de organisatie van
opleidingen en events en de uitbating van deze digitale hub, zijn we op zoek naar een
voltijdse Atelier Manager. The Oval Office, het toonaangevende Live Communicatie
Agentschap staat in voor het operationele beheer van het Google Digitaal Atelier.


JOUW ROL

  • Het dagdagelijks organiseren van opleidingen, de contacten met de trainers en deelnemers,
    de administratieve opvolging doe jij in samenwerking met je rechtstreekse collega.
    Samen verliezen jullie geen detail uit het oog.
  • Zin om evenementen te organiseren? Ze variëren van groot naar klein. Kunnen digitaal
    doorgaan of bij ons in het Google Digitaal Atelier. Ze verwelkomen 10 tot soms 300
    personen. Steeds op maat van de stakeholders, overgoten met een creatieve saus onder jouw
    deskundige leiding.
  • Je bent een warme gastvrouw of -heer voor trainers en deelnemers. Werkzoekenden,
    starters , en CEO's en ministers die occasioneel langskomen,... voelen zich er meteen op hun
    gemak dankzij jouw vlotte omgang.
  • Google Atelier is jouw tweede thuis. Je zorgt ervoor dat we nooit zonder koffie - of ander
    levensnoodzakelijk kantoormateriaal - vallen. Zo is steeds alles aanwezig om een opleiding
    of evenement te laten doorgaan.
  • Je werkt samen met de partners van het Google Digitaal Atelier - van
    ondernemersorganisaties tot NGOs & universiteiten - en de medewerkers bij Google aan
    toonaangevende programma’s en opleidingstrajecten.Dankzij jouw hands on mentaliteit,
    maak je van deze programma’s een echt succes.
  • Van ieders welzijn in ‘jouw’ kantoor maak je een topprioriteit. Jij ziet namelijk geen functies,
    maar mensen en maakt dat iedereen die jouw pad kruist enthousiast zijn (of haar) beste
    beentje voorzet.
  • Je bent de go-to person voor alle interne initiatieven ter ondersteuning van het Google
    Atelier.


JOUW SKILLS

  • Je hebt enkele jaren relevante ervaring in een soortgelijke Office of Event Management rol.
  • Aan de rechterkant van je hoofd zit een uitgesproken talenknobbel: daardoor spreek je vlot
    Nederlands, Frans en Engels.
  • Je bent organisatorisch sterk, nauwkeurig en je hebt een ‘can-do attitude’.
  • Mensen omschrijven je als een mensen-mens, positief ingesteld, diplomatisch, en je bent
    vlot in de omgang
  • Je bent flexibel wanneer je weet dat trainingen of events ook eens ‘s avonds kunnen
    doorgaan, occasioneel avondwerk schrikt je dus niet af.
  • Je bent bij voorkeur een ‘digital native’ en je kunt vlot schakelen tussen verschillende
    digitale tools & systemen.
  • Je bent hét gezicht van het Google Atelier, je krijgt energie van samenwerken en je kunt
    anderen inspireren met je bruisend enthousiasme!
  • Je hebt een bachelor diploma marketing, communicatie of office management.
  • Je raakt vlot in Brussel-Centraal, waar het Google Digitaal Atelier zich bevindt.

 

WAT BIEDEN WIJ

  • Leer elke dag bij in een knappe werkomgeving waar het ondersteunen van kmo’s en
    ondernemers door de vele initiatieven centraal staat
  • Je werkt nauw samen met de Brand Marketing Manager van Google. Zij zal ook samen met
    de mensen van het creatief agentschap The Oval Office instaan voor jouw onboarding en
    begeleiding.
  • Een werkomgeving met veel aandacht voor welzijn en ruimte voor persoonlijke
    ontwikkeling
  • Je maakt deel uit van een internationaal Live Communicatie agentschap, The Oval Office &
    werkt voor een internationaal befaamd merk
  • Een dynamisch en jong team van leuke collega’s
  • De mogelijkheid om op flexibele basis van thuisuit te werken op momenten dat er geen
    events of workshops in het Atelier zijn.
  • Alle kansen om je professionele en persoonlijke ontwikkeling vorm te geven
  • Een vast contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijk loon met extralegale
    voordelen


Solliciteer voor deze functie