hero-img

Account Manager The Netherlands

Wat doe je als Account Manager bij The Oval Office?

Het account team is een afdeling die opnieuw vorm wordt gegeven binnen The Oval Office. Als account manager zul je niet alleen de verantwoordelijkheid dragen voor de mooie opdrachten die wij steeds weer uit ons bestaande klantenbestand halen, maar daarnaast bouw je ook actief mee aan de vormgeving en strategie van de afdeling. 

Binnen dit team is er ruimte voor verschillende expertises en niveaus van ervaring. Vanuit jouw ervaring met live events/campagnes/interne communicatie vul je het account team aan en ontferm je je over de klanten die het beste bij jouw talent passen. Je zult jouw klantportfolio goed adviseren en je bent altijd alert op upselling kansen.

Als account manager ben je ook het aanspreekpunt voor onze klanten en draag je de verantwoordelijkheid voor een selectie van het bestaande klantenportfolio, nieuwe aanvragen en het ontwikkelen van toekomstige aanvragen. 

Een paar eigenschappen zijn belangrijk binnen dit team. Je verbindt je graag met mensen en vindt het leuk om creatief te denken.  Je houdt niet alleen de relaties met onze klanten warm en hecht, maar je denkt ook mee bij de invulling van iedere aanvraag. Tijdens de productiefase houd je een vinger aan de pols bij de projectmanager zodat je de kwaliteit kunt bewaken en de klant krijgt wat hem/haar beloofd is.

Als account manager ben je communicatief sterk en weet je hoe je jouw klanten te woord kan staan in alle fases van de samenwerking. Met nieuwsgierigheid verdiep jij je in de branche waar je klant(en) in opereert.

Daarnaast denk je graag proactief strategisch mee over het creëren van new business binnen The Oval Office en ben je af en toe aanwezig op producties om het contact met de klant warm te houden en te netwerken met potentiële nieuwe klanten. 

 

Wat zijn je taken?

  • Signaleren van upselling kansen bij bestaande klanten en daadwerkelijk upsellen.
  • Het aangaan, ontwikkelen en onderhouden van klantrelatie(s).
  • Het verdiepen in en onderhouden van kennis van de markten van de klanten.
  • Het adviseren van de opdrachtgevers.
  • Het realiseren van kwalitatieve en renderende projectvoorstellen voor bestaande en nieuwe opdrachtgevers.
  • Het (mede) presenteren en bespreken van strategieën, concepten, plannen en begrotingen.
  • Het tot stand brengen van overeenkomsten.
  • Het bewaken van de kwaliteit van de geleverde diensten.
  • Evalueren van projecten en klantrelaties.
  • Het op orde brengen en houden van alle relevante financiële en juridische informatie over klanten en de status van de opdrachten.
  • Nauwe samenwerking met de stafmedewerkers in het anchor team van de CFO.
  • Support aan- en medebeoordeling van de medewerkers in de projectteams.

 

Wie ben jij als professional?

  • Minimaal 3 jaar ervaring als senior project manager / campagne manager bij een bureau
  • In bezit van een bachelor of master.
  • Nieuwsgierig van aard en ondernemend.
  • Een kritisch oog en strategisch inzicht.
  • Proactief en energiek: je handen jeuken altijd.
  • Verbonden, wendbaar en je hebt een sterk inlevingsvermogen.
  • Je combineert creativiteit graag met gezond boerenverstand.

 

Wie ben jij als mens? 

  • Je bent empathisch van aard en ziet altijd de mens eerst, pas daarna de professional.
  • Je vindt het leuk om jezelf te verbinden met iedereen binnen het 24-koppige team en om goede connecties op te bouwen. 
  • Je hebt een flinke dosis humor en houdt ervan om af en toe lekker te ‘ouwehoeren’ met anderen.
  • Je bent vooral lekker jezelf, meer heb je niet nodig!

 

Wat bieden wij jou?

  • Toffe merken als klanten om voor te werken, zoals bol.com, Google en Randstad.
  • Een cultuur die gebouwd is op plezier, verbinding en empathie.
  • Een goed salaris en opleidingsbudget.
  • De ruimte om te ondernemen en jezelf te ontwikkelen.
  • Hybride werken.
  • Een gezonde huisgemaakte lunch. (voornamelijk vegetarisch) 
  • Een mooi kantoor middenin de Pijp, inclusief jukebox en pingpongtafel.
  • Het allergezelligste team met collega’s in 3 verschillende landen.
  • Regelmatige borrels, feestjes en uitjes met het team.

 

Wie zijn wij?

De wereld verandert. Snel. Maar er verandert niets aan de essentie van goede communicatie. Daar is één simpele reden voor: mensen willen zich verbonden voelen. Met elkaar en met merken. Merken waar ze al jaren van houden of merken die ze voor het eerst ontmoeten. Wij zorgen voor die verbinding. Van merk tot mens. En vice versa. For real.

Empathie. Het is meer dan een buzzword bij The Oval Office. Het is simpelweg ons DNA. We gebruiken empathie om campagnes te creëren die écht impact hebben op de doelgroep van onze klant. Wij nemen de tijd om in de schoenen van de mensen te gaan staan, om te weten wat hen drijft, inspireert, afstoot of aantrekt. Zo leren we de klant en haar doelgroep écht kennen. We omarmen empathie in alles wat we doen, want dat brengt het beste in mensen naar boven. En dus ook in merken.

The Oval Office zet de beleving van mensen centraal in elke campagne. Herinner je jouw eerste kus? Precies. Dat is wat we experience-driven noemen. Authentieke en creatieve communicatie die alles durft te mengen: live, social en digital, content en media over alle touchpoints heen. We zijn er trots op dat we voor A-brands mogen werken in heel verschillende sectoren, inclusief de non-profit en de overheid. Ons team van 80 Officers bundelt al haar talent in 8 expertises.

Jouw kantoor

Amsterdam
Tolstraat 199 1074 VJ Amsterdam