hero-img

Krachtige corporate reputation events Events met wereldklasse, perfect uitgevoerd.

The Adecco Group is oprecht gedreven om talent in mensen naar boven te halen — het maakt het merk tot wereldwijde marktleider in de ‘Future of Work’.

Als strategische en adviserende communicatiepartner van Adecco global office creëren wij corporate reputation events. Dat doen we op maat van de vele afdelingen en expertisegebieden die het team van 35.000 medewerkers omvat. Omdat sprekers van wereldklasse ook een ervaring van wereldklasse verdienen. Tot in de details. Precies waar we goed in zijn.

Wij verbinden The Adecco Group met wereldwijd talent. For real.

WORLD ECONOMIC FORUM DAVOS

De kracht van het werk zit in diversiteit.

Elk jaar lanceert The Adecco Group de Global Talent Competitiveness Index in samenwerking met INSEAD. De resultaten daarvan stellen ze voor tijdens het World Economic Forum in Davos. Zowel het rapport als de conferentie zijn hoogtepunten voor het zakenleven. De onderzoekers presenteren er nieuwe inzichten waar een panel van experts over debatteert.

The Oval Office zorgt voor een vlekkeloze organisatie voor de ogen van een wereldwijd C-level publiek, de stakeholders en de verzamelde pers.

FUTURE SERIES 2020

Een 3D omgeving op maat.

De Adecco Future Series biedt een interactief podium aan de Thought Leaders uit de sector. De C-level deelnemers brainstormen er samen over gedurfde statements en uitdagingen.

In 2020 ging de Future Series volledig digitaal met een 24/24 livestream, handig voor de verschillende tijdzones. De deelnemers konden live participeren, content bekijken en plenaire sessies volgen op het 3D platform dat we voor de gelegenheid ontwikkelden. De communicatie op de interne kanalen van Adecco en op hun socials maakten het plaatje af.

24H

streaming

58

sprekers

“Een oprechte proficiat voor het succes van deze FU.SE! Ik blijf maar mails en berichten ontvangen met complimenten over het online eventplatform — ik speel de complimenten graag door, want dit hebben we echt aan jullie te danken.”
Liana Melchenko, Head of Thought Leadership and Future Series, The Adecco Group Foundation

GLOBAL LEADERS CONFERENCE

Een virtueel event is geen tweede keus, het is een kans.

Als je het ijs moet breken over een nieuwe globale strategie, dan wil je dat iedereen aan boord is. Dat deden we met een gefaseerde aanpak op een meerdaags digitaal congres dat steunde op een gepersonaliseerd en interactief platform. Daar hoorden on-demand plenaire sessies bij en virtuele breakout rooms.

Het was geen eenvoudige opgave om live uit te zenden vanuit de professionele studio in Zürich, geregisseerd vanuit Antwerpen, maar we hebben van elk moment genoten — van het bedenken van de topics tot het perfectioneren van alle on-screen content en video’s op het digitale platform.

2,000

Km tussen de regie en de studio

35,000

Deelnemers aan het congres

“We willen jullie oprecht bedanken voor die immense bijdrage. Dankzij jullie enthousiasme en toewijding zijn de Capital Markets Day en Global Leaders Conference onvergetelijk geworden. We mogen ons gelukkig prijzen met jullie in ons team.”
Christopher Wade, Global Head of Internal Communications, The Adecco Group