hero-img

Wanneer design je passie is Sweet dreams are made of this.

Elke reis begint met een droom. Daarom wil ibis Styles hotels in de hoofden en harten van hun klanten kijken. Elk hotel vertelt een ander verhaal en de gasten worden meegevoerd naar een nieuwe wereld waar gastvrijheid en creativiteit elkaar ontmoeten.

Het is die creativiteit die we terugvinden in de buitengewone belevingen die we bedenken in ons partnership met de Accor Group — een merk dat zich wijdt aan gezinnen en de urban creatives van vandaag.

Wij verbinden ibis Styles with design lovers. For real.

DESIGN ME AN OBJECT

De designwedstrijd die jong talent wakker maakt.

Onze uitdaging was om ibis Styles te koppelen aan de designwereld zonder de positionering bij gezinnen uit het oog te verliezen. De kwaliteit van de ervaring moest top blijven voor jong en oud. Daarvoor rekenden we op de nieuwe generatie ontwerpers, met de wedstrijd "Design me an object".

De studenten van de Parijse designschool ENSCI hebben samen met de Studio Brichet Ziegler vijftien projecten bedacht, allemaal even ongewoon als ingenieus. Uiteindelijk waren er drie podiumplaatsen en één grote winnaar die zijn ongelooflijke project van een nomadische hut werkelijkheid zag worden. De Cabanadodo was geboren. Het is een modulaire structuur waarin kinderen hun eigen leuke ruimte maken, in de kamer die ze delen met hun ouders.

9.700.000
De Cabanadodo deed de mond(jes) openvallen, zowel van de hoteliers als de kinderen. We onthulden het inventieve design in een exclusieve partnership met ELLE Magazine, wat 9.700.000 views opleverde en waarmee we ook scoorden op de OFF-tentoonstelling van de Paris Design Week. Vandaag zijn er wereldwijd Cabanadodo's in 28 ibis Styles hotels. 

NOOIT TE JONG VOOR WORKSHOPS

Koester de liefde in het echt.

Niets zo krachtig als mond-tot-mondreclame. Om een hechte band te creëren tussen ibis Styles en zijn klanten — ook die van de toekomst — hebben we hotelanimatie opnieuw gedefinieerd.

We organiseerden meer dan dertig doe-het-zelf workshops met de kinderen. Een leuke pauze voor de ouders, terwijl influencers en creatieve geesten de kinderen hun eigen unieke ontwerp lieten maken. Een schaar, wat montagelijm en een flinke dosis creativiteit: meer was er niet nodig om een band te creëren tussen de ibis Hotels, hun klanten en de hele buurt.

MET JE HOOFD IN DE STERREN

Het grote avontuur aan boord van je bed.

Welk kind heeft geen waanzinnige avonturen bedacht in bed. Bijvoorbeeld dat het een piratenschip werd of een ruimteschip om droomwerelden mee te gaan veroveren? Dit werd de insteek om de allerjongsten helemaal fan te maken van het design van ibis Styles.

We ontwikkelden een ruimte-avontuur in augmented reality, dat je gewoon vanuit bed kan beleven in de ibis Styles Family kamers. Het kussen werd een dashboard met knipperende lichtjes en dankzij de app die kinderen konden downloaden op hun telefoon of tablet, konden ze onmiddellijk opstijgen, naar de sterren.

Help een alien in moeilijkheden! Bescherm de Bubbelplaneet tegen de naderende komeet! Boetseer asteroïden om tot lekkernijen! Dat zijn maar een paar van de missies waar onze astronauten-voor-één-nacht zich mee konden uitleven. Een leuke ervaring voor jong en oud tijdens hun verblijf in het hotel.