hero-img

Santé op een duurzame samenwerking Van Meesterbrouwer tot Merkenbouwer

Decennia van vakmanschap en een grootse passie voor zuiverheid, dat is wat AB Inbev gemaakt heeft tot wat het vandaag is. Een meesterbrouwer, een merkenbouwer, de bezieler van zoveel memorabele momenten.

Laat dat nu ook zijn wat onze samenwerking zo sterk maakt. Voor elk project zoeken wij de concrete ervaringen op, de unieke momenten die elk individueel merk een gezicht geven. Ons team kent de vele merken, de filosofie en vooral de mensen achter het bedrijf.

Er zit veel onder de vleugels van AB Inbev, maar juist omdat we het als één team aanpakken, krijgen we zoveel gedaan.

Wij verbinden AB Inbev met zijn stakeholders. For real.

100% BIER, 0% ALCOHOL, 0% AFVAL, 100% NATUURLIJK

Brand activations: waar het allemaal samenkomt.

Als je een merk wil verbinden aan zijn eigen publiek, dan moet je het belang van het moment kunnen vangen. Grijp het bij zijn nekvel. Ga in tegen de clichés. Laat mensen twee keer nadenken.

Wanneer hebben supporters al eens stilgestaan bij de ecologische voetafdruk van hun team? Zouden ze een smaaktest aankunnen? Weten ze eigenlijk wat er in hun biertje zit? Wij gaan op zoek naar de betekenis achter elke boodschap.  

HET JAAR WAARIN CORONA GEEN BIER MEER WAS

Central League, nog sterker.

2020 was het jaar waarin Corona plots geen fris zomerbiertje meer was. Corona deed de deur op slot. Net op het moment van de jaarlijkse sales kick-off moesten we volledig digitaal gaan.

Voor de Brand Highlights, Premiumisation, Partnerships en Most Loved hebben we in een mum van tijd een online platform opgezet. We bouwden de technische setting, creëerden video content en ontwikkelden interactieve ervaringen vóór en na de kick-off.

GEEN WATER, GEEN BIER

Er is geen Planeet B.

Duurzaamheid is niet zomaar een thema voor AB Inbev, het is hét thema.

Duurzaamheid bepaalt mede het bedrijfsbeleid. Of het nu gaat om de nieuwe biertreinen voor het transport of de upcycling van nevenproducten tot eco wasmiddel: zorg dragen voor Planeet A is de basis voor de hele CSR strategie van Home of Beer.

De bedrijfscommunicatie die we uitrollen voor AB Inbev draait om een nieuwe manier van denken. Nieuwe ideeën die bijdragen aan een betere wereld voor iedereen.