LEVENSGROTE BEZORGTAS EN SLIMME COMMUNICATIE CAMPAGNE LATEN MEERWAARDE VAN THUISBEZORGD.NL ZIEN OP HORECAVA

Een uitvergroting van de welbekende oranje Thuisbezorgd.nl bezorgtas, was een eye-catcher dit jaar op de Horecava. Rondom de levensgrote bezorgtas konden bezoekers de meerwaarde van Thuisbezorgd.nl Partner Services ervaren. Via geanimeerde content op schermen werd de restauranteigenaar met of zonder begeleiding geïnformeerd over onderwerpen als ondersteuning bij Sales, Efficiency, Marketing & Insights. Na de introductie kon men direct een persoonlijk gesprek aangaan met een adviseur van Thuisbezorgd.nl in het café op de stand.

Communicatie campagne

Het live component (booth op de Horecava) werd versterkt door een slimme communicatie campagne. Via targeted social media werd een groot deel van de doelgroep bereikt met korte berichten over wat de Thuisbezorgd.nl booth precies inhield en waar de booth te vinden was op de Horecava. Daarnaast werd er op geattendeerd dat een persoonlijk gesprek mogelijk was met een adviseur. Bestaande klanten werden voorafgaand persoonlijk of via een direct mailing uitgenodigd om naar de Horecava te komen.

Unieke contactmomenten

Met een aantal restauranteigenaren werden voorafgaand afspraken ingepland op de Horecava. Een uniek contactmoment in een echte Thuisbezorgd.nl omgeving. Voor de Best Restaurant awardshow werden alle genomineerden uitgenodigd om op de Horecava de uitreiking bij te wonen. De prijsuitreiking vond plaats in de sprekers arena op de booth en was een groot succes.

Inspiratiesessie

Bestaande klanten, zoals Domino’s Pizza, Lamb Weston & Yoghurt Barn verzorgden in de sprekers arena inspiratiesessies over onderwerpen zoals veiligheid rondom maaltijdbezorging, duurzame maaltijdverpakkingen en oplossingen van speciale bezorgfriet. De open ruimte zorgde ervoor dat de gangpaden volstroomden tijdens de presentatie van Thuisbezorgd.nl CEO, Jitse Groen, over het verhaal en succes achter Thuisbezorgd.nl.

Beursstand
Presentatie Jitse Groen, CEO Thuisbezorgd.nl op de beursstand. Fotocredits: Nico Alsemgeest

Verrassende productpresentatie

Een verrassend element op de booth was de binnenzijde van de bezorgtas. Na door de vier meter hoge opening (inclusief unieke levensgrote ritssluiting) te zijn gelopen kwam de bezoeker in een aparte ruimte waarin een kleine greep uit de producten van Thuisbezorgd.nl gepresenteerd was en waar partners gebruik van kunnen maken. Een slimme manier van invulling van de stand.

beursstand communicatie
Productpresentatie Partner Services in de bezorgtas. Fotocredits: Nico Alsemgeest

Succesvol totaalconcept

Het strategisch doordachte communicatieplan in combinatie met de unieke beursstand op de Horecava heeft ervoor gezorgd dat deze campagne een succes is geworden door de vele gesprekken die Thuisbezorgd.nl heeft kunnen voeren met nieuwe en bestaande restauranteigenaren.

Fotocredits: Nico Alsemgeest

"The Oval Office heeft ons geholpen om op een geheel nieuwe manier verbinding te maken met het Thuisbezorgd.nl publiek. Het team nam ons het hele proces van a tot z mee, met sterke kennis en expertise van live en communicatie. Ze houden niet van half werk en gaan alleen voor het allerbeste resultaat – van concept, stand tot communicatie.

De professionele en betrouwbare instelling van de The Oval Office leidde tot een succesvolle Horecava, waardoor klanttevredenheid en merkbekendheid rond Partner Services is gegroeid. Het team begreep ons bedrijf in korte tijd, konden zich snel aanpassen bij veranderingen en zijn plezierig om mee samen te werken”

Sascha van Ginneken, Partner Marketing Coördinator Benelux