IMPULSE 8 | ‘EXPERIENCE’ IS ZEKER GEEN MODEWOORD

Geschreven door Ronald Bekius, Client Service Director

 

Alles hangt samen met alles

Experiences overkomen ons allemaal, iedere dag opnieuw en vaak onverwacht en als vanzelf. Sommige ervan hebben meer, andere juist weer minder impact. Je ontmoet een vriend van vroeger, je wordt geraakt door een stuk muziek, je probeert een nieuw recept. Maar een positieve beleving met een merk, product of dienst: dat is iets heel anders. Die vindt niet vanzelf plaats, maar moet zorgvuldig worden bedacht, ontwikkeld en uitgevoerd. Want alles hangt daarin samen met alles. Het gaat immers om een product,  dienst of merk met specifieke eigenschappen en beloften. Om behoeften en opvattingen van de doelgroep. Om een creatieve en verrassende vertaling. Om onderliggende waarden. Allemaal zaken die moeten worden onderzocht, met elkaar in verband worden gebracht, tegen elkaar worden afgewogen voor het meest impactvolle resultaat.

Ins and outs

Bij The Oval Office hebben we onze werkwijze daarom in een model gevat. Lekker overzichtelijk, daar houden we van. Daarin is precies te zien hoe al deze factoren zich tot elkaar verhouden en samen uiteindelijk zorgen voor een waardevol en bijzonder eindresultaat voor merk en mens; ervaringen en campagnes die je bijblijven.

Dit experience model delen we graag met je, maar we kunnen ons goed voorstellen dat je nog wel wat toelichting kunt gebruiken over hoe het allemaal in zijn werk gaat, en wat experience driven communicatie voor jou kan betekenen. We vertellen je graag alle ins and outs. Via Hangouts, of eventueel face-to-face. Stuur me een mail en dan plannen we het in. 

Challenged?

Leave your contact details and download our key insights to see how you can add an emotional impulse to your campaign.