THUISBEZORGD.NL (TAKEAWAY.COM)

Horecava experience

De missie van elk merk op een beurs? Uitpakken met een spraakmakende beursstand om zo de aandacht en interesse van bezoekers te wekken, en hen het verhaal van het merk te vertellen. Hoe we daarin slaagden voor Thuisbezorgd.nl?

Brand activation Media & Campagnes Digital & Social

Met een gigantische versie van de karakteristieke oranje Thuisbezorgd.nl-tas. Die stal de show op Horecava Amsterdam, de grootste Nederlandse hospitalitybeurs. Rond de oranje eyecatcher beleefden professionals de wereld en horecadiensten van Thuisbezorgd.nl. Animaties vertelden restauranteigenaars over salesbegeleiding, efficiëntie, marketing en andere inzichten. Na de algemene inleiding konden ze met de consultants een adviesgesprek hebben in het gelegenheidscafé.

Wie de stand bezocht, kon direct een afspraak inplannen met Thuisbezorgd.nl via de booth. En de vaste klanten mochten de exclusieve Restaurant Award Show van de beurs bijwonen.

Onze communicatiecampagne startte al in de aanloop naar de beurs.In diverse vakmedia maakten we restauranteigenaars nieuwsgierig naar wat ze tijdens hun  beurs experience mochten verwachten. En de klanten kregen een persoonlijke uitnodiging.

Voor de experience-driven communicatiecampagne combineerden we een opvallende digitale communicatie met inspirerende live  sessies. En dat gaf vuurwerk als resultaat. De productpresentaties en salesmeetings trokken heel wat bezoekers naar de beursstand. Voor Thuisbezorgd.nl was dit een van de succesvolste campagnes ooit.

Sascha van Ginneken Partner Marketing Coördinator Benelux - Thuisbezorgd.nl

Door The Oval Office konden we onze doelgroep op een totaal nieuwe manier aanspreken. Het team – met veel kennis en ervaring in live experiences en communicatie – heeft ons fantastisch begeleid in het hele traject. Bij alles wat The Oval Office doet, is alleen het beste goed genoeg – van conceptontwikkeling over booth design tot digitale communicatie en sociale media.

Challenged?

Leave your contact details and download our key insights to see how you can add an emotional impulse to your campaign.