hero-img

Mens blijven in een hi-tech wereld Wereldwijd hoofden en harten verbinden.

Als je zoals Randstad wereldleider bent op het gebied van HR diensten, dan moet je het verschil blijven maken. Elke dag opnieuw. Een stap extra zetten voor medewerkers, talenten en klanten. Hoe? Door het menselijke aspect te behouden in een wereld die op technologie drijft.

Randstad is richting 2030 op weg om 500 miljoen werklevens te raken. We helpen Randstad daar graag mee en zijn trots op onze samenwerking. Het is een partnership waar we ook met elkaar naar de lange termijn durven kijken. Ons gezamenlijk doel is Randstad medewerkers wereldwijd verbinden, met elkaar en met lokaal talent.

We connect Randstad with its 34,000 employees. For real.

HUMAN FORWARD

60 jaar grenzen verleggen.

Elke verjaardag is het vieren waard, maar een diamanten verjaardag is iets heel bijzonders. Randstad Global wilde dit speciale jubileum graag vieren met iedereen, zeg maar met 34.000 medewerkers over de hele wereld.

Wij hebben daarom een online Randstad 60 programma ontwikkeld, met als thema: Above & Beyond. Al sinds 1959 zetten medewerkers zich namelijk elke dag in voor hun kandidaten, klanten en elkaar. Op 29 september 2020 - de officiële verjaardag van Randstad - gaven we de aftrap met een wereldwijde online show (door de pandemie waren we genoodzaakt van live naar online te gaan).

De kick-off werd opgevolgd door drie online activaties: the check-in, the stories en the game. Tijdens alle activiteiten stonden Human Forward, internal engagement en het vieren van Randstad 60 centraal.

34.000

Medewerkers wereldwijd

120

Dagen feest

#NEWWAYS FOR A NEW WORLD

Laat de pandemie je niet onderuit halen.

COVID-19 sloeg de wereld uit zijn lood, maar Randstad ging door. Snel. Kant-en-klare content hielp consultants om klanten en prospects te blijven adviseren in tijden van de pandemie, zodat Randstad als wereldwijde HR partner op koers bleef.

We creëerden en rolden een gloednieuw intern, wereldwijd content marketing programma uit voor Randstad in 38 landen — en dat viel in de smaak. #newways is niet gewoon een concept, het is een belofte. Een nieuwe manier van werken in het nieuwe normaal.

De snackable content is sindsdien een integraal onderdeel geworden van de Randstad content journey, en gaat verder dan alleen de pandemie georiënteerde content uit 2020.