hero-img

Playing is believing Een glimlach over generaties heen.

Nintendo heeft één doel: entertainment blijven heruitvinden en de norm zetten voor gezinsvriendelijk plezier. Personages als Mario, Link en Donkey Kong zijn legendarische iconen bij gamers van alle leeftijden.

De afgelopen tien jaar hebben we Nintendo Benelux verbonden met consumenten, retailers, influencers en journalisten, met verrassende belevingen die hun games en de personages tot leven wekken. Ons geheime wapen in dit trouwe partnership? Een team van brand ambassadors - gamers met een persoonlijkheid - en een in-house team van creatievelingen die niets liever doen dan dromen werkelijk maken.

Wij verbinden Nintendo met gamers. For real.

LET THE GAMES BEGIN

Klaar voor de battle.

Word jij de gelukkige die de nieuwste game of console mag testen? Kun jij spelers van wereldklasse verslaan? De launch events en game-toernooien die we met Nintendo organiseren zijn spektakels op zich.

Denk aan de livestreaming van de Europese Smash Ball Cup-finale of het bedenken van je eigen tweaks voor de nieuwe Nintendo Switch — wij zorgen ervoor dat er banden worden gecreëerd, gevechten worden gewonnen en harten verloren gaan aan de kunst van het spel.

AND THE CROWD GOES WILD

Nintendo on Tour: krachtige live experiences.

Waar je ook gaat, daar zijn wij. De festivals, pretparken, winkelcentra en vakantiebestemmingen zijn allemaal vaste haltes wanneer we met Nintendo on Tour gaan. Onze brand ambassadors laten fans de nieuwste Wii U of Switch-consoles uitproberen. Zij zijn de levende ziel van de brand values van Nintendo.

Jaar na jaar scoren we met die memorabele ervaringen en ze hebben meetbaar resultaat: een hogere merkbetrokkenheid en betere sales.

SINDS 2010

Nintendo on Tour passeerde langs honderden locaties en verblijdde  er nieuwe enthousiaste gamers van alle leeftijden. Game ervaringen van een hoger niveau, daarvoor staat Nintendo. En dat is ook precies hoe wij het spelen.

+ 100

Goed getrainde brand ambassadors.

PLAYING IS BELIEVING

Brand experience die je kunt delen.

Beurzen en gaming events als Comic Con, FACTS en GameForce zijn de ultieme bestemming voor film-, game-, superheroes- en pop culture freaks. Beurzen zoals Japan Expo zijn de perfecte plek om rechtstreeks contact te maken met ons doelpubliek.

De interactieve beursstands die wij voor Nintendo creëren lokken bezoekers mee in een adembenemend avontuur terwijl ze de nieuwste games en consoles uitproberen. Want als het op gamen aankomt, staat playing gelijk aan believing.

30.000

Gamers doken in de Nintendo experience op de vier stands van Japan Expo.