Google

Live Experiences

Award & recognition

Best Stand Experience Award (IBC 2019) en Silver Best Stand Award (ISE 2020)

Als je Google zegt, dan denk je als marketeer aan internet, data en eindeloze zoekresultaten in een handomdraai. Je ziet welke zoekwoorden trending zijn, welke producten en merken succes hebben en hoe je concurrenten scoren online.

Brand activation (online) Events Media & Campagnes

Met Think with Google deelt Google die trends en insights met bedrijven, communicatiebureaus, scholen en freelancers. Zodat ze bijblijven in de digitale revolutie. The Oval Office organiseert al jaren belevingsvolle Think with Google evenementen in Amsterdam die vervolgens ook in Zweden, Denemarken en België plaatsvinden. Samen met Google verfijnen  het programma van de evenementen. We organiseren digitale, AR en AI belevingen waarbij we de deelnemers helemaal onderdompelen in het Google-universum.

Google

Voor Google Cloud ontwikkelden we een award-winning beursstand op IBC Amsterdam die bestond uit 7 opvallende vergaderruimtes met onder andere een café, een experience booth, een klein theater en een centraal plein waar bezoekers met augmented en virtual reality in een andere wereld stapten.

Daarbij lieten we de bezoekers alle mogelijkheden van het Google Cloud Platform ontdekken. En we brachten hen in contact met andere professionals rond innovaties in de sector.

Sinds 2018 runnen we voor Google in Brussel het Google Digitaal Atelier voor digitale marketing. Samen met Google richtten we de ruimte van 2500 m2 in en selecteerden we uit de kandidaten de beste merkambassadeurs. Ook het dagelijkse beheer is in onze handen. Meer dan 10.000 ondernemers, freelancers, studenten en digitale marketeers volgden in 2019 een gratis workshop of kregen coaching. Bij het uitbreken van de coronacrisis switchten we heel snel van live naar 100% online. Meer dan 5000 mensen namen in die periode deel aan de workshops.

Patricia Vergeer
Patricia Vergeer Creative
The Oval Office

Van thought leadership-campagnes tot praktijkgerichte workshops. Van onlinevideocontent tot beursbelevingen. Van grote internationale conferenties tot kleinschalige bijeenkomsten voor de C-suite. Dat ik dat allemaal voor een A-merk als Google mag bedenken en uitvoeren, maakt me trots en prikkelt me om het elke volgende keer nog beter te doen.