BMW

Pure Emotions

BMW Pure Emotions combineert krachtige motoren en krachtige emoties. Exclusieve wagens en exclusieve belevenissen. Motion and emotion.

Strategie Loyalty communication (online) Events Media & Campagnes

In 2012 startte The Oval Office voor BMW Belux een exclusief loyaltyprogramma, BMW Club 7, dat vanaf 2018 verderging onder de naam BMW Pure Emotions. Zo bezorgen we BMW-rijders van de luxeklasse al jaren onvergetelijke belevingen die zoveel verder gaan dan puur rijplezier, en brengen we ze dichter bij het merk BMW.

BMW Live Experiences
BMW Live Experiences
BMW Live Experiences
BMW Live Experiences

Op de website van BMW Pure Emotions die we voor het merk beheren, schrijven BMW-rijders zich in voor uitzonderlijke voordelen en unieke experiences in 8 leefwerelden. Die leefwerelden weerspiegelen precies de wensen en interesses van de leden. Wie zich aanmeldt voor een of meerdere thema’s, krijgt meteen een persoonlijk aanbod in zijn mailbox.

Welke avonturen beleven de rijders van de BMW-luxeklasse zoal? We overweldigen hen met de mooiste routes in het buitenland. Ze schuiven aan tafel bij de beste sterrenchefs. En ze beleven culturele en sportevents als VIP en krijgen er een blik achter de schermen. Voor welke leefwereld de leden ook kiezen, ze worden telkens verrast, verwend en erkend. Zo maken we van hen echte merkambassadeurs.

Sinds de start van het loyaltyprogramma steeg de brand preference en het engagement van de doelgroep aanzienlijk. De cijfers spreken voor zich: in 2012 sloten 1100 BMW-rijders zich aan bij de BMW Club 7. In 2020 waren dat er 6200.

In 2019 organiseerde The Oval Office voor de leden van BMW Pure Emotions 104 live-ervaringen – goed voor een teveredenheidsscore van 9.4.

The Oval Office creëerde en beheert de loyalty programma’s BMW Luxury Drives en BMW M League.

Annick Nees
Annick Nees Client Service Director
The Oval Office

Het geeft enorm veel voldoening om te merken dat ons loyalty programma voor onze klant BMW Belux een succesverhaal is. Onze leden vinden het fantastisch om het merk niet enkel vanuit de wagen, maar ook ver daarbuiten te kunnen beleven.

Challenged?

Leave your contact details and download our key insights to see how you can add an emotional impulse to your campaign.