5 BEST PRACTICES OF BRAND ACTIVATIONS

Coca-Cola’s 2018 World Cup AR experience

Coca-Cola vierde de start van het WK Voetbal 2018 met een augmented reality experience waarin voetbalfans op een AR-scherm met Xherdan Shaqiri hun eigen vaardigheden konden laten zien en zich heel even een sterspeler konden wanen. Of niet natuurlijk.

Ikea’s grote logeerpartij

Als antwoord op een klant die op Facebook zei: “ik wou dat ik kon logeren in Ikea,” gaf Ikea 100 klanten de kans om te overnachten in hun winkel. De uitverkorenen kregen massages, manicures en een verhaaltje voor het slapengaan verteld door een reality TV ster. 

Miele powerwash

Met 70.000 anderen een uur in de rij staan voor een gore douche op Lowlands? Dan liever naar de Miele PowerWash, waar je in het 3-stappen wasprogramma (wassen, spoelen, drogen) in een perfecte festivalsfeer schoner dan schoon wordt gewassen. 

Seat Ateca experience

Voor de introductie van de Seat Ateca SUV organiseerden we een nationale roadshow waarin een gewone testrit werd getransformeerd tot een uitzonderlijke ervaring.  De campagne stimuleerde awareness en sales leads over het hele land, en werd bovendien bekroond als Beste Campagne op het Eventex Festival in 2017.

Challenged?

Leave your contact details and download our key insights to see how you can add an emotional impulse to your campaign.