thalys_too

Interne beleving voor Thalys

Het Brusselse team van The Oval Office werkte voor Thalys een interne belevingscampagne uit om de medewerkers te verwelkomen in een nieuwe structuur. Sinds begin april is Thalys een zelfstandig spoorwegbedrijf waardoor 200 medewerkers van Thalys met 400 nieuwe collega’s onder hetzelfde dak terechtkwamen.

Creatieven en event architects van The Oval Office gingen aan de slag met de bekende slogan van Thalys Van harte welkom/Bienvenue chez nous en maakten er Welkom thuis/Bienvenue chez vous van. De kantoren in Brussel, Luik, Parijs en Antwerpen werden omgetoverd  tot echte ‘pop-up’ huiskamers waarin de medewerkers konden ontspannen: een gezellige zithoek met kussens,  samen genieten van een drankje, iets lekkers nemen uit de goed gevulde koelkasten en samen een foto nemen . Overal hingen ook positieve boodschappen om de nieuwe medewerkers te verwelkomen en een warm thuisgevoel te geven.

 

[instagram-feed sortby=random]