600x240_perfectmatch_header

SD Worx realiseert ‘The Perfect Match’

The Oval Office ontwikkelde voor HR-dienstenleverancier SD Worx “The Perfect Match”, een originele live communicatiecampagne die de SD Worx-medewerkers moest toelaten hun KMO-klanten beter te leren kennen en nog meer voeling te krijgen met hun uitdagingen en prioriteiten. Op deze manier konden ze het kloppend hart van elk van deze bedrijven leren kennen. Via een aantrekkelijke direct mailing, verschillende e-mailcampagnes en een persoonlijke opvolging werden ook deelnemende bedrijven geselecteerd.

Het resultaat? Niet minder dan 420 medewerkers gingen bij evenveel KMO’s aan de slag. Achter de toonbank, in het magazijn, op de werf, op kantoor. Aan het werkbezoek werd ook een interview gekoppeld met de HR-verantwoordelijke of zaakvoerder. Deze live ervaring bood beide partijen de kans informatie uit te wisselen over de werking en de toekomstplannen van het bedrijf en leidde tot een Perfect Match tussen SD Worx en de KMO-klant.  

Tijdens een wervelend personeelsevent werden de resultaten van de actie besproken en … gevierd ! De totaalscore die de 420 bedrijven aan hun Perfect Matches gaven na het werkbezoek lag namelijk ver boven de verwachtingen.

Voor drie deelnemende bedrijven krijgt de actie bovendien een leuk staartje in de vorm van een reclamecampagne samen met SD Worx.

Op www.sdworx.be/perfectmatch kunnen klanten zich laten inspireren door heel wat getuigenissen van ondernemers die in het kader van The Perfect Match  SD Worx beter hebben leren kennen. Meer dan ooit maakte we onze missie waar: ‘Making people experience brands’.

6-SD-WORX12015-03-20---SD-Worx-Event---The-Perfect-Match-_-Hangar-43-_Dendermonde_---02.-Speech---004

[instagram-feed sortby=random]