HALLO!

DIT IS THE OVAL OFFICE

 

PASSIE, CREATIVITEIT EN NO-NONSENSE

The Oval Office is een live communication bureau dat voor passie, creativiteit en no-nonsense staat. Wij bouwen onze expertise uit rond onze mensen, zodat elk talent zich 100% kan ontplooien. Bovendien zijn we constant op zoek naar extra man- & vrouwkracht om onze drie vestigingen in Antwerpen, Gent en Brussel te versterken.

Bij ons ben je geen schakel in een groot bureau. Je beheert je eigen projecten van opstart tot realisatie en productie. Je werkt daarvoor samen met collega’s die elk hun eigen expertise hebben en met dezelfde passie voor succes gaan. Officers denken niet in hokjes maar gaan voor een 360° visie. Met live communication brengen we merken tot leven via een slimme mix van (digitale) communicatie, PR, evenementen en merkactivaties.

Ontdek op deze website de profielen die we zoeken en als je gelooft in de kracht van live communication, dan kijken we verwachtingsvol uit naar jouw cv en motivatie!

DO YOU

LOVE LIVE?

 

Zit flexibiliteit, creativiteit, een hands-on mentaliteit en humor (dat rijmt weliswaar niet op -eit) in jouw genen? Vind je jezelf passen in ons live communication-DNA? Overtuig ons dan van jouw motivatie! Hieronder vind je een overzicht van onze openstaande vacatures.

Eventuele vragen beantwoordt onze HR Manager Sovanna met plezier per mail (sovanna@theovaloffice.be).

AMS
PERSONEELSPLANNER (M/V)
OFFICE
Do you live next door?

Ben jij een echte matchmaker?
Goed georganiseerd?
En ben jij de schakel tussen project en team?

Wij zoeken

Een gedreven planner die doorgaat totdat alles klopt. Een enthousiaste en energieke persoonlijkheid die voor een lange periode uitdaging ziet in het bouwen van goede relaties met onze merkambassadeurs. Je bent flexibel en kan snel schakelen. Je hebt ervaring met personeelsplanning. Je kan goed tegen ad hoc situaties en veranderingen. Met jouw mensenkennis koppel jij de juiste mensen aan mooie merken.

Dit verwachten we van jou…

  • Je creëert de juiste match tussen onze merkambassadeur en merken als Jumbo, Nintendo, TK Maxx e.a. van onze brand activations en events

  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en zet deze in als je met onze pool van ca. 100 merkambassadeurs spreekt

  • Je hebt eerder werkervaring als planner opgedaan

  • Naast Nederlands schrijf en spreek je ook Engels

  • Je hebt een MBO/HBO opleiding afgerond

  • Je bent in het bezit van rijbewijs B

  • Je vindt het niet erg om voor en na kantoortijden en in het weekend bereikbaarheidsdienst te hebben


… en dit bieden we je

  • Bij The Oval Office werk je in een jong team van enthousiaste professionals, die elk vanuit hun eigen expertise samen de mooiste projecten realiseren op het vlak van brand activations en events

  • Onze horizontale organisatiestructuur biedt ruimte voor eigen initiatief en stimuleert zelfstandig werken

  • Je werkt samen met de poolmanager die zorg draagt voor de werving, selectie en opleiding van de merkambassadeurs

  • Je werkt ook samen met projectmanagers die samen met de klant werken aan brand activations en/of events

  • Onze klanten zorgen steeds weer voor nieuwe uitdagingen en een meer dan gevarieerde job

  • Een aantrekkelijk salaris passend bij je verantwoordelijkheid

  • Deze functie is beschikbaar voor 32 uur per week


Kortom zoek jij die uitdagende job op het snijvlak van planning en HR, in de dynamische eventbranche met een toffe werkplek en een eigen pool merkambassadeurs die je kunt leren kennen en uitbouwen?
AMS
SENIOR PROJECT MANAGER (M/V)
EVENTS
Do you live next door?

Ben jij een event passionist?
Kan jij de brug slaan tussen strategie en productie?
Ben jij service-minded en resultaatgericht?

Wij zoeken

Een ambitieuze senior projectmanager events met een bewezen track-record in de productie van spraakmakende events, die nu klaar is voor de stap naar senior. Een passionist die van evenementen houdt en het belang ervan voor de klant perfect weet in te schatten. Een professionele communicator die de impact van events in een bredere marketing- communicatiestrategie kan plaatsen. Een aanpakker die samen met het event-team en in opdracht van A-merken mooie, authentieke en vooral waardevolle live ervaringen wil creëren.

Dit verwachten we van jou…

  • Je neemt de eindverantwoordelijkheid over de totaalorganisatie van complexe events

  • Je kan de doelstelling van klanten vertalen naar een passend eventconcept

  • Je durft een briefing kritisch te bekijken en alternatieven te adviseren

  • Je bewaart secuur het overzicht over projectplanning, draaiboek en budget

  • Je ziet kansen in plaats van problemen

  • Je kan zelfstandig projecten oppakken maar ook heel goed werken in teamverband

  • Je hebt minimaal een relevante HBO opleiding afgerond en werkt minimaal 5 jaar als projectmanager bij een eventbureau

  • Naast Nederlands schrijf en spreek je ook vloeiend Engels

  • Je bent in het bezit van rijbewijs B


… en dit bieden we je

  • Bij The Oval Office werk je in een jong team van enthousiaste professionals, die elk vanuit hun eigen expertise samen de mooiste projecten realiseren

  • Onze horizontale organisatiestructuur biedt ruimte voor ontplooiing, initiatief en stimuleert zelfstandig werken

  • Je werkt nauw samen met collega’s op het gebied van strategie en creatie

  • Je wordt gecoacht om jouw rol als senior projectmanager goed in te kunnen vullen

  • Onze klanten zorgen steeds weer voor nieuwe uitdagingen en een meer dan gevarieerde job

  • Een aantrekkelijk salaris passend bij je verantwoordelijkheid

  • Deze functie is beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week


Kortom, ben jij een ervaren projectmanager die toe is aan een nieuwe stap in zijn/haar carrière en wil je samen met leuke collega’s een bijdrage leveren aan de ambitie van The Oval Office in Nederland?
BXL
ANT
GNT
AMS
FREELANCER (M/V)
Do you live next door?

Ligt je passie bij Live Communication?
Heb je een creatieve geest?
Wil je op jouw manier bijdragen aan een project?

Wie weet kunnen we wel iets voor elkaar betekenen.
AMS
POOLMANAGER MET HR SKILLS
OFFICE
Do you live next door?

Heb jij een oprechte interesse in mensen?
Ben je een resultaatgedreven persoon?
Ben je een echte communitybouwer?

Wij zoeken

Een HR professional die de juiste personen weet te vinden om als merkambassadeur voor onze klanten aan de slag te gaan. Je weet wat er nodig is om de juiste mensen te werven en te selecteren. Je houdt de kwaliteit en beschikbaarheid van de merkambassadeurspool nauw in de gaten. Je zorgt ervoor dat de merkambassadeurs de juiste training krijgen om aan de hoge kwaliteitsverwachtingen van onze klanten te kunnen voldoen.

Dit verwachten we van jou…

  • Je kan wervende vacatures en advertenties schrijven en weet relevante wervingskanalen effectief in te zetten voor de mensen die wij zoeken

  • Je kan sollicitatiegesprekken voorbereiden en voeren en weet met jouw mensenkennis de juiste personen te selecteren

  • Je hebt affiniteit met de marketing en communicatiebranche

  • Je hebt kennis over de wetgeving en procedures in het uitzenden van personeel

  • Jij denkt in oplossingen en bent ondernemend

  • Naast Nederlands schrijf en spreekt je ook vloeiend Engels

  • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau


… en dit bieden we je

  • Bij The Oval Office werk je in een jong team van enthousiaste professionals, die elk vanuit hun eigen expertise samen de mooiste projecten realiseren op het vlak van brand activations en events

  • Onze horizontale organisatiestructuur biedt ruimte voor ontplooiing, initiatief en stimuleert zelfstandig werken

  • Je werkt samen met de planner die zorg draagt voor het inplannen van de juiste merkambassadeurs

  • Je werkt ook samen met projectmanagers die met de klant werken aan brand activations en/of events en gaat waar nodig met hen mee op klantbezoek of uitvoering

  • Onze klanten zorgen steeds weer voor nieuwe uitdagingen en een meer dan gevarieerde job in een dynamische omgeving

  • Een aantrekkelijk salaris passend bij je verantwoordelijkheid

  • Deze functie is beschikbaar voor 24 uur per week


Kortom, stroomt het HR bloed door jouw aderen, weet jij het beste in mensen naar boven te halen en ben jij ondernemend van geest om onze pool merkambassadeurs naar grote hoogte te brengen?
BXL
ANT
GNT
AMS
Spontane sollicitatie (M/V)
Do you live next door?

Ligt je passie bij Live Communication?
Heb je een creatieve geest?
Geloof je dat je een meerwaarde kan zijn voor ons?

Wie weet kunnen we wel iets voor elkaar betekenen.
BXL
ANT
GNT
AMS
STAGE (M/V)
Do you live next door?

Ligt je passie bij Live Communication?
Heb je een creatieve geest?
Kan je als stagiair het verschil maken?

Wie weet kunnen we wel iets voor elkaar betekenen.

LIVE COMMUNICATION

THIS IS THE OVAL OFFICE

 

Mensen merken laten beleven. Deze filosofie zit gebeiteld in ons DNA. Onze projecten gaan verder dan een website ontwerpen, een communicatiecampagne bedenken of een personeelsevenement organiseren. Neen, wij willen dat de doelgroepen die we bereiken het merk ook écht beleven. Wij gaan voor ‘live-driven’ merkbelevingen. The Oval Office is een live communication bureau dat wil verrassen, inspireren en engageren.

 

COMMUNICATIE
Concepten uitdenken, art direction, copywriting, strategische communicatieplanning... Onze communicatieteams tellen zo’n 20 strategen, creatieven en accounts die klantenbriefings vertalen naar wervelende concepten, inspirerende creaties en sterke content.
EVENEMENTEN
Van een personeelsevenement tot een congres. Van een opendeurdag tot een productlancering. Onze 4 evenemententeams maken hun borst nat om unieke belevingen in elkaar te steken, in functie van de doelstellingen van de klant.
BRAND ACTIVATION
Wasmiddelen, koekjes, frisdranken, videogames … Ze verkopen zichzelf niet. Het brand activation team tovert de meest originele activaties uit hun hoed om de consument in de leefwereld van het merk te vervoeren. Levendige merkbeleving, hadden we dat al gezegd?
PR & CONTENT MARKETING
Onderschat nooit de kracht van media. Onze PR-strategen schrijven verhalen die journalisten en bloggers inspireren. Voor elke klant ontwikkelen ze een gesegmenteerde (social)media- en content marketingaanpak.
DIGITALE COMMUNICATIE
HTML, Drupal, mobile, SEA, SEO, online video, community building, conversation management, social media monitoring … Onze digitale wizes denken niet in bits & bytes maar in creatieve en doelgerichte online communicatie. Digital is bij The Oval Office een volwaardig onderdeel van live communication. Om conversatie te stimuleren en ‘earned’ engagement te creëren.

WE MAKE PEOPLE

EXPERIENCE BRANDS

 

50
BRILJANTE
EXPERTEN
3
CREATIEVE
KANTOREN
12,3
miljoen
2016 OMZET
+400
MERKBELEVINGEN
/JAAR
360°
LIVE COMMUNICATION
IN ONS DNA
5
LIVE-
MAGAZINES

WE

LOVE LIVE

 

Stilstaan is achteruitgaan. The Oval Office draait mee in een alsmaar veranderende wereld en zo’n 50 experten draaien reeds mee. Elk met hun joie de vivre en een zekere joie de travailler. Wij zijn op zoek naar meer man- & vrouwkracht om onze teams te versterken. Vind je jezelf passen in ons live communication-DNA? Top! Naast onze manier van werken, zijn er nog 8 andere redenen om jouw kennis bij ons uit te bouwen:

01
HONGER = TABOE
Komen eten!
 
Elke middag wordt er samen geluncht. Zo zien we alle collega’s nog eens samen rond de tafel en delen we de laatste nieuwtjes.
02
UP-TO-DATE
leren en lesgeven
 
Jouw collega’s zijn vakspecialisten. Om de meest recente ontwikkelingen onder de knie te hebben, volgt iedereen bij ons opleidingen om mee te zijn. Sommige van je collega’s combineren hun job met lesgeven aan een hogeschool of geven gastcolleges.
03
LET’S WORK LOCAL
APN / BXL / GNT
 
Onze kantoren bevinden zich in Antwerpen, Gent en Brussel. File vermijden wordt dus een makkie en ook het openbaar vervoer stopt bij de drie voordeuren.
04
DESIGN
ook onder je kont
 
De drie kantoren baden in een sfeer van licht en design. Het kantoor in Gent was ooit een kerk, Brussel was ooit een pakhuis en het kantoor in Antwerpen verhuist binnenkort naar de tiende verdieping van de WATT-toren aan het Albertpark.
05
JONGE HONDEN
& ouwe rotten
 
Eva is 24 lentes jong, Wouter heeft 52 winters op de teller staan. The Oval Office omvat een mooie mix van pas afgestudeerden en experten met tientallen jaren werkervaring. We zoeken dan ook naar jonge (en oudere) krachten. Twee jaar ervaring, vijf jaar of meer. Ga ervoor!
06
VERANTWOORD
werken
 
The Oval Office verbindt zich er toe om op een maatschappelijk verantwoorde manier te werken. Zo engageren we ons om bij elke opdracht voldoende aandacht te besteden aan de gezondheid, veiligheid en het milieu bij onze medewerkers, klanten, bezoekers en leveranciers.
07
AU SÉRIEUX
niet om mee te lachen
 
We combineren plezier met sérieux. The Oval Office wil een speeltuin zijn voor creatief talent maar at the end, the job must be done. Een clever, logisch brein dat de handen uit de mouwen steekt: als ook jij die mentaliteit hebt, pas je perfect in ons team!
08
SAMEN
werken
 
Voor elk project vormen we een team van experten waardoor je telkens met verschillende collega’s samenwerkt. Naast je eigen collega’s schakelen we ook ander creatief talent in. Denk aan freelance copywriters, filmmakers, artiesten, journalisten ... Elk project krijgt een unieke aanpak, op maat van de klant!
Join us Enjoy us Read us

THEY

LOVE LIVE

 

Hieronder vind je een selectie van enkele projecten die we gerealiseerd hebben. Klanten die geloven in live communication. Of hoe verschillende expertises krachtig gebundeld worden tot één sterk concept.

COME AND

VISIT US

 

Brussel
Havenlaan 86c b15,
1000 Brussel
Brussel
Antwerpen
Mechelsesteenweg 271 b10.1, 2018 Antwerpen
Antwerpen
Gent
Ferdinand Lousbergskaai 105
9000 Gent
Gent
Amsterdam
John M. Keynesplein 12-46, G4
1066 EP Amsterdam
Amsterdam

WE LIKE TO

GET IN TOUCH

 

We live next door.