Intern

We zijn ervan overtuigd dat organisaties hun medewerkers ervaringen moeten aanbieden die even creatief en engagerend zijn als degene die ze ontwikkelen voor consumenten.

Medewerkers ,Leden van een organisatie

Je medewerkers zijn je beste merkambassadeurs. En hoewel de meeste marketeers en communicatieprofessionals dit wel beseffen, slagen velen er nog niet in om het hart van het bedrijf – de werknemers zelf – tot engagement aan te zetten.

Voor vele van onze klanten hebben we succesvolle interne communicatiebelevingen ontwikkeld.

Voor vele van onze klanten hebben we succesvolle interne communicatiebelevingen ontwikkeld. Aan de hand van interne Live Communicatiecampagnes slaagden we erin om deelname aan te moedigen, het delen van kennis te stimuleren, medewerkers te stimuleren om rechtstreekse interactie aan te gaan met klanten, vertrouwen in toekomstige verandering op te bouwen, teamwerk en succes te vieren of de integratie van nieuwe collega’s te faciliteren.

Ontdek de interne belevingen voor Actiris, SD Worx en Lineas.