Onze aanpak

Live Communicatie maakt het voor merken mogelijk om ervaringen te creëren die engagement genereren op meerdere niveaus: rationeel, emotioneel en sociaal.

Een efficiënte en creatieve mix van live ervaringen en on- en offline communicatie laat bedrijven toe om een krachtige verbintenis aan te gaan met hun doelpubliek. Live Communicatie bouwt duurzame relaties op, genereert word-of-mouth, creëert merkambassadeurs en zet aan tot actie. Of het nu gaat om een persmoment, de activatie van een merk, een personeelsevenement, een b2b-communciatiecampagne of een contentmarketingaanpak.

We starten elk Live Communicatieproject met dezelfde eenvoudige vraag: “Hoe kunnen we het doelpubliek het merk echt laten beleven?”

De antwoorden op die vraag vormen de basis van onze strategische en creatieve aanpak, met als doel het ontwerpen van een unieke merkervaring op maat. Om deze belofte waar te maken, stellen we in-house teams samen van strategen, creatieven, digitale experten, event producers, brand activators en contentmarketeers. Hetzelfde team blijft verantwoordelijk, van de oorspronkelijke briefing tot de finale evaluatie. Wij denken, creëren en produceren geïntegreerd.

strategic thinking

STRATEGISCH DENKEN

LUISTEREN & CHALLENGEN

  • RESEARCH & ANALYSE
  • POSITIONERENDE STRATEGIE
creative development

CREATIEVE ONTWIKKELING

CREËREN

  • HET GROTE IDEE
  • CONCEPTUELE ONTWIKKELING
  • IDENTITEIT
  • planning
tactics & production

TACTIEK & PRODUCTIE

BETREKKEN

  • CONTENT CREATIE
  • (EVENT) design
  • PRODUCTIE
  • SELECTIE KANALEN & MEDIA